Miss Q

2012-09-16
20:20:08

Long time ago
Det var ett tag sedan jag bloggade, och det har hänt ganska mycket sedan dess. Jag har flyttat hem från London, jobbat här hemma på lite olika ställen. Med grattiskort, i skola, på dagis, och färgbutik. Nu ska jag börja jobba med ungdomar och människor - vilket ska bli skit kul! Jag älskar att jobba med människor och det är vad jag vill göra, men det märker jag när jag testat på det om det 100 är det.

Jag har förlorat vänner, fått nya vänner, blivit sviken några gånger. Bytt hårfärger, och förändrats från topp till tå och det ska jag fortsätta med, fast andra hållet denna gång.


Ta vara på dina vänner innan det är för sent! När du står där helt ensam kommer du ångra dig till 1000, och då har du ingen återvändo.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: