Miss Q

2011-09-27
14:31:54

hopfully she's not that boring
Tjaba Tjena Hallå!
Just nu sitter jag nere i vardagsrummet med Missy och Rose som tittar på foton de ska ge till farmor/mormor. De ska snart åka iväg till Rosie's balett. Jag och Missy böt dag, så hon tar barnen idag och jag hade de igår. Ganska skönt faktiskt, annars blir det så körigt på tisdagar för mig. Hämta Rosie, mata bebis, ge rosie mat, klä på bebis igen, gå upp till park club, rose byta om och sen balett, jag och bebis leker medans. sen hem och laga middag, äta bada och klä på barnen sen tv och sova. Usch, himla körigt :) hahaha nej de funkar men ändå, igår va en mycket skönare dag, barnen var jätte snälla och vi var klara med ALLT - barnen satt i pjamas när Missy kom hem vid 6, mycket skönt. Jag hann göra så mycket mer med barnen också, kan ¨nu tillochmed gå och ta en fika med nån vän - me like! Imorse vaknade jag av att Rose sparkade i dörren/väggen och att Missy va väldigt arg för det, eftersom klockan bara va runt 6. Och för att Lu försökte stjäla hennes Iphone för att spela. Och de ska sova till 7 men icke sa nicke, inte vill de det. Så de väckte hela huset och nu är de läggdags MYCKET tidigt, och strikta regler, ingen data och inge iphone spelande ALLS!
Efter att Missy lämnat barnen så åkte vi bort till Hammersmith och shoppade lite kläder till barnen, tog en kopp kaffe och en crossiant och handlade en router så mitt internet funkar i mitt rum - yey happy!

Imorgon ska jag träffa en svensk tjej och ta en fika, får se om hon har mer humor och är lite mindre stel än den andra jag och eleni träffade i fredags. Vi bestämde också att henne ska vi inte träffa igen, haha. Tyvärr passade hon inte in i våran lilla grupp, för man måste ha humor för det. Men hon va stel och boring tyvärr. Runt 3 ska jag ta med mig Rose och kanske Rowan bort till Cristina för middag - hon ska göra ordning något mycket gott :) haha som vanligt, hon är bra på de där - men kan vara pga att hennes 'host mom' är kock :)

Nu orkar jag inte skriva mer! - Förutom att jag saknar min lilla mattias så sjukt mycket!!! :o

xxx

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: