Miss Q

2011-10-13
00:39:16

one week!
Hej! Just nu sitter jag i min säng och ska snart sova. Är sjukt trött och vill inte försova mig imorgon också, råkade försova mig 15 minuter idag. Men vi va ändå för tidiga med allt som skulle göras denna morgon - som vanligt. Brukar vara sena trots att vi är uppe 10 i 7. Och idag gick jag upp 15 över 7 och vi va 10 minuter före schemat. Menmen Missy var på dåligt humör och det gick ut över mig.. Hon vart sur för att jag försov mig, trots att jag bad om ursäkt och sen gjorde det jag skulle fortare än jag brukar. Och sen gnällde hon på massa annat, så jag vart på dåligt humör, men när jag pratade med Cristina och Eleni om det tror de att hon panikar för att vi pratade om julen och lite så igår, så de tror att hon panikar för att hon ska få ta hand om barnen heeeelt själv i två veckor när jag är hemma.. - förstår inte människor, varför skaffa barn när man inte kan ta hand om de...!

Menmen, jag och Eleni bokade ett möte idag på banken så jag kan öppna mitt engelska konto, ska bli skönt.. Lättare att spara pengar då :) Sen har jag bara tagit hand om de 6 barnen som varit här och så.

Nu på kvällen va jag och åt på 'Chico Mexicano' med flickorna och al. Det var riktigt mysigt och jävligt kul som vanligt :) Det var en tjej från Vancover med idag också, hon berömde mig för mitt hår (hihi glad). Vi åt quesedillas (eller hur det stavas), med pommes och ris.. MUMS!


Imorgon har jag alla barnen, fast det är ingen fara.. van nu och de lyssnar bättre på mig än på deras mor - ops!

På fredan blir det banken och sedan blir det westfield för lite små shopping, efter det ska vi till nån club på kvällen och relaxa , blir nog inge alkohol men prat, skratt och så :)

Nu har jag huvudvärk, sen vill jag sova.. Så vi hörs!

xx

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: