Miss Q

2011-11-06
16:43:23

I wanted it brown, it turned up purple, i wanted it brown it turned up green.
Hej! Det har inte hänt så mycket här senaste veckan. Jag och Eleni var i Westfield och spenderade lite pengar på hårprodukter i fredags, så nu ska vårat hår snart må mycket bra. Sen fixade vi lite foton och köpte batterier. Sen stressade vi hem och hämtade Nora, tog en kaffe åt mat och sen gick vi hem. På kvällen gick jag ut med Julia och hade en mysig kväll, satt och pratade, drack lite och sen gick vi till O'neils och lyssnade på ett live band och dansade. Igår var jag, Eleni, Miriam och Julia i westfild och Camden town, handlade lite småsaker, kollade runt och hade en mysig dag. Kvällen vart katastrof för mig, ingenting gick som det skulle. Eleni skrattade bara för hon inte kunde kontrollera sig själv för att allting gick åt helvete för mig. Menmen det vart en lyckad kväll till på O'neils med liveband. Vi mötte några killar som vi pratade med, en va svensk - yeey! Första svenska personen jag möter sådär :) Fast han va konstig, väldigt otrevlig och gjorde narr av Julia så det var tråkigt. Vi skickade hem honom, haha! De andra killarna var väldigt trevliga, de ville att vi skulle följa med på fest men det var för långt för oss märkte vi sen, så vi drog hem efter en nattmacka på Subway :)

Idag skulle jag träffat Cristina, hon sa 'tomorrow, i'm all yours' men.. hon svarar inte och har inte hört av sig. Så antar att det inte blir något. Middag ikväll med tjejerna, ska bli mysigt!
Imorgon ska jag försöka hitta en till resväska, det kan behövas annars kommer jag aldrig få med mig alla mina saker hem.. Sen blir det att hämta barnen och bada de, laga mat och lite små fix. Sen sooooova! :)

Nej nu ska jag städa lite och sen fixa mig för middagen på Pizza Express med mina underbara flickor! See ya!

xxx

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: