Miss Q

2011-10-27
00:44:44

my pillow is wet.
Just nu ligger jag i min säng och ska försöka sova strax - får se om det går. Mycket som snurrar i min skalle just nu. Kom nyss hem från Sverige, var och besökte min underbara familj och mina underbara vänner - saknat er grymt! Annie sötnosen vart överlycklig, Llawen grät floder stackarn :) Och Bengan fick veta genom Facebook så hann inte överraska henne - ops! Men hade det jätte mysigt med henne ändå, vi var i stallet och hälsade på hennes häst och sen fikade vi bullar och cola - mums! Bror Andreas kände inte igen mig, känns bra haha! Menmen, hade det bra hemma. Och vilket välkomnande jag fick när jag klev innanför dörren nu när jag kom hem 'HEEEEEEY, WELCOME HOME' kändes bra :)) Imorgon ska jag och Eleni på museum med barnen, ska bli skoj. Och sen imorgon kväll kommer Mamma, Pappa, Sandra och Nicklas hit, så ska få visa de min fina hemstad hihi, och så ska de få träffa barnen och Eleni såklart :D Aja, ska vända på kudden nu och försöka få några timmars sömn nu iaf.. God natt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: