Miss Q

2011-10-13
00:44:23

sick as usually!
oooh, en sak till.. De kommer tro jag är ett problembarn eller en mytoman snart.. För jag har allergi, migrän, världens mensvärk, och jag tar på mig ALLA sjukdommar jag kommer åt.. Alltid sjuk, och trött, och allting.. Så till det jag skulle komma till, för någon vecka sen var jag sjuk, hade ont i halsen och va lite småsnorig, hostade en aning.. Men var inte värre än så och det gick över fort.. NU har jag väääääärldens jävla halsont, håller på bli tokig. Vill bara lägga mig och grååååta.. Gör så ont, och de har inga bra halstabletter här :'( De har några äckliga som vi har i sverige också, men de spyr man ju av. Vill ha några mint eller så.. men nej! bajskorv vad less jag blir.. Varför ska jag ha så dåligt immunförsvar.. jag vill inte vara sjuk, då kommer jag aldrig klara 3 ungar..



SAKNAR MIN MATTIAS! :'/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: