Miss Q

2011-10-15
22:23:36

piss off!
Hej! Igår var vi i Camden town och skulle på shicha men det blev latino club en timma innan hälften drog hem, och jag och eleni sneade ihop för att det alltid är folk som ska förstöra. Vi gick till mcdonalds med al och hans kompis (något på S). Vi satt och pratade en stund, jag och eleni sa något om barnen. Och Al's kompis (vi kallar honom S) frågade oss åh har ni barn, och vi drog ihop en bra historia. Att våra barn vi tar hand om är våra egna, så jag är alltså 3 barns mamma, fick min första unge när jag var 14 (hemskt jag vet haha). Och Eleni sa att vi möttes i Japan. Vi bodde där med våra föräldrar när vi var små i några år, vi gick i samma skola. Och vi har hållt kontakten sen dess. Och nu pluggar vi konst och matte tillsammans. Sen mitt i allt började vi prata om att Eleni KAN få ett vitt barn och jag faktiskt kan få en mörk. För min farfar är svart (han är inte det) och han trodde inte på det, men jag sa 'jo, han är svart och min pappa är som eleni ungefär' Och jag och Eleni försöker hålla minen hela tiden, jag var nog den som lyckades bäst eftersom han trodde mig och inte henne (haha). Men när Eleni dricker cola ungefär 10 sek efter vi diskuterat klart om min svarta farfar. Säger han, som är väldigt mörk 'Shit, jag är definitivt vit' Och Eleni tycker de va så kul att hon spottar ut colan i ansiktet på mig och skrattar så hon håller på kissa på sig. Jag skrattade också, och en timme efter satt vi fortfarande och skrattade åt det. Det var väldigt roligt. Efter det gick vi till bussen och åkte hem, 2 timmar senare - runt 4 var vi äntligen hemma. Men precis när jag ska lägga mig och sova, ringer eleni, hon har glömt sina nycklar. Så hon kom över och sov hos mig :) Fast 10 i morse la hon sig på mig och sa 'frida jag kan inte sova, det är för ljust i rummet och barnen skriker' jag svarade 'no shit, jag är van haha'

Idag har vi varit i westfield och kollat lite saker. Och Eleni berättade för mig också att Westfield är de största köpcentret i Europa haha så coolt :D Vi köpte handkräm på Gilly Hicks - as najs! haha
Men jag åkte hem före henne, runt 6 för jag skulle vara barnvakt. Och Missy svarade inte på mitt sms om när jag behövde vara hemma så jag tänkte att det är bäst att jag åker hem eftersom de brukar vilja ha mig runt 7. Men när jag kom hem runt sju, (bussen va sen) tog jag en snabb dusch och sen satte jag mig vid datorn. De är fortfarande inte hemma, jag blir så sjukt irriterad just nu. Hon sa att de skulle komma hem sent, men trodde de var runt 7 eftersom hon sa igår att jag skulle vara barnvakt. Och nu ska jag tydligen inte det. Så jag är så sjukt arg nu efterom jag kunde åkt med Eleni, Cyndie och Julia till oxfoord och gått på O'neils och haft en sjukt trevlig kväll. Men nej! Det missar jag - SOM VANLIGT för att jag är barnvakt - men inte idag eftersom de inte sagt att jag inte behöver och de är inte hemma..


Nu vill jag inte skriva mer, jag är för förbannad.. Vill hem till mina vänner, MIN familj och min mattias!


xx

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: