Miss Q

2011-10-07
20:58:50

Smirnoff Ice <3
Hej! Just nu sitter jag i min sackosäck och väntar på att Eleni ska ringa. Vi ska ut ikväll, i Sheperd's Bush - tror det blir Walkabout. Inte riktigt säkra än eftersom Eleni inte bara vill bara ute till 2, utan till 4 eller senare. Vi får se hur det blir. Idag har jag inte gjort så mycket, för de mesta sovit - kunde inte sova i natt eftersom jag var barnvakt och så fort jag hörde något vaknade jag eftersom jag inte visste vad klockan va eller om Missy&Tom kommit hem. Och sen ville jag inte låta Rowan skrika och vara ensam för länge OM han skulle vakna, vilket han brukar.. Sen har jag inte sovit så bra de andra dagarna heller, eftersom jag varit så sjuk, förkyld så jag är igentäppt och kan knappt andas, iförsig är jag van - haha men nu va de jobbigare, Va slemmig i halsen och huvudvärk järmt också så.. Men jag överlever. Så det blev att sova på dagen idag. När jag väl vaknat, eller vaknade för jag fick sms av Eleni så åkte jag och träffade henne. Jag va fortfarande sjukt trött - nu också. Men imorgon är jag barnvakt igen så jag kan vara trött imorgon, haha! Vi gick in i en second hand butik, men hittade ingenting så vi gick vidare till Neu Look, där hittade jag en klänning och ett par skor - 300 check. Klänningen är jag heeeeeeelt kär i!! Skorna också, delvis. Det är nytt för mig, eftersom jag inte går i de så ofta, och har jag de, har jag inte denna modell. Så de ska bli spännande, haha!

Denna vecka har varit som vanligt, träffat Cristina och Eleni. Varit med barnen och så.
Jag har nu kommit på att jag inte ska skaffa barn på ETT BRA JÄVLA TAG!.. Att ha en 6åring, 3åring och 6månader runt sig hela dagarna ungefär.. är ett helvete! Och jag som alltid velat ha barn och tycker det är kul och peace of cake, aldrig.. vill inte ha barn längre.. Inte än.. Fast kanske annorlunda när de är ens egna men ändå.. haha! Fast Eleni lärde mig ett knep, hota med ' EN KALL DUSCH ' de funkar på Louie, han HATAR kallt vatten. Rose funkar det inte lika bra för, för hon säger att hon älskar kallt vatten och när jag badade henne igår bad hon om att jag skulle använda kallt vatten.. SUCK! så henne får jag komma på något annat för.. BAJS!


Nej, nu ska jag sätta mig i min ensamhet och dricka Smirnoff Ice tills Eleni ringer mig och vi ska gå, eller jag ska till henne - Eftersom någon, (nämner inga namn) MATTIAS är extremt osocial!! :) Men puss på dig ändå - haha!


Gick sådär, haha den tog för fort. Och sen vart bilden suddig. Men sak samma, där är skorna och klänningen på :)



JAG SAKNAR MINA FAMILJ!! Men vi ses snart :D hihi.. <3


xxxx

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: