Miss Q

2011-09-22
10:39:22

tjalalalalala,
Halloj!
Jag har inte orkat skriva i veckan, för jag har inte varit så pigg. Är trött hela tiden, och har huvudvärk hela tiden.. Menmen, i tisdags var jag och Cristina i Acton Park med Rowan och BabyRose i ungefär 1½ timma medans vi väntade på att min telefon skulle blir klar. Lämnade in den hos en kille så han låste upp den, så nu kan jag använda mitt engelska nummer i den, as skönt! Behöever BARA den telefonen nu, för jag har 'what's app' som jag snackar med tex Matte och Mamma på. Och eleni men hon har ju ändå engelskt nummer så spelar inte så stor roll ;) Sedan har jag och Rose varit på hennes balett - hon är jätte duktig! Och igår hämtade jag henne på dagis, sen gick vi hem och lekte på baksidan och sen när Missy kom hem gick jag och vila igen, sover en hel del - men de är pga min medicin, anti histamin gör en trött säger Mamma. Så antar väl det annars vet jag inte vad det är. Missy tror att det är barnen, men så jobbiga är de inte :)
Igår kväll var jag med Eleni hela kvällen, som vanligt hade vi väääääldigt roligt.. Skrattade en hel del, och pratade om allt mellan himmel och jord - tex pinsamma händelser, på fel tillfällen och sånt.. Alla hörde oss, så vi delade de inte bara med varandra utan med alla i london :P

Imorgon ska vi åka in till Piccadilly och shoppa, vilket vi ska göra på lördag också med tjejerna. Men vi vill åka imorgon också eftersom då är det förhoppningsvis inte lika mycket folk :)

Nej nu ska jag vila en stund innan jag ska hämta Rose. För då är får man inte en sekunds vila. Vi ska iförsig gå till parken mittemot huset och leka med Eleni och Nora. Sen vid 5 ska vi hämta Louie från skolan.


xx

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: