Miss Q

2011-11-01
14:12:46

I'm coming home, I'm coming home, tell the world I'm coming home.

Ja, sen jag kom tillbaka från Sverige har det inte varit som det ska. Allting har varit knas och rent ut sagt ett h-vete! Jag var ju på Museet med barnen, men skulle dig med Eleni - fast missy bestämde att jag skulle åka med Cristina så hon inte åkte själv. Då fick ju eleni göra det istället, plus att hon vart skit förbannad på mig eftersom vi hade bestämt för 3 veckor sen och jag sviker henne. Menmen, barnen hade kul och det var huvudsaken. Sen i fredags åkte jag och barnen och träffade Mamma, Pappa, Nicklas och Sandra. Det var jätte mysigt och barnen älskade de :) Sedan hela helgen har jag varit med mamma och de, vi var på portobello men det var alldeles för mycket folk så de var inte ens kul. Sen åkte vi sightseeing genom halva london, mysigt. Och kul att se allting som jag inte hinner annars :) I söndags åkte vi till Oxford och handlade på Primark, vi handlade lite här och var på Oxford och sen åkte vi den där bussen en halvtimme till för att se de vi missade :)
På kvällen när vi kom hem så satt vi oss på happy hour och tog ett glas, sedan ringde jag Eleni och frågade var hon var, hon hade gått i 3½ timme stackarn för att hon inte hittade någon buss :/ Jag guidade henne dit vi var eftersom hon ändå var på väg det hållet. Sedan gick vi och käkade god mat allihopa - de var jätte mysigt!

Igår hade jag alla barnen och vi var på 'the park club' för lunch och sedan gick vi hem, jag skickade hem en massa kläder med mamma och pappa - tack gode gud, för då slipper jag bära så mycket när jag åker hem. Sedan gick vi till Cristina för Halloween Party, mycket mysigt! :D  Barnen hade grymt kul, och det hade iförsig jag och Cristina också.

Ikväll ska jag träffa Cristina för en kaffe och snacka lite. Behövs nu, :/ 
Helgen kommer bli grym men ändå kass.

Nej nu ska jag väl fixa lite sen möta Eleni tror jag. Sen får vi se vart den lediga dagen för mig :)


xxx


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: