Miss Q

2011-10-03
20:40:07

full time work
Idag var den mest fullspäckade dagen jag haft sen jag kom hit. Hade Rowan från halv 10 i morse då Missy kom tillbaka från att ha lämnat barnen. Hon slängde in honom hos mig skällde på Tom som inte gått till jobbet än, eftersom han va bakis - han ville sova. Sen drog hon till jobbet. Jag och Rowan satt och mös i soffan, han lekte på golvet medans jag åt, vi kollade på tv och han åt/sov. Sedan vid halv 2 hämtade vi Rose från dagis och vi gick hem och lekte igen. Rowan fick sin välling innan vi gick till bussen för att hämta Louie från skolan. När vi hämtat Louie gick vi till bussen igen för att åka till parken och träffa Eleni och Nora. Men innan gick vi in på Morrison för att köpa lite frukt, blev jordgubbar för mig - MUMS! Och sen köpte jag vindruvor, haha! Och Louie va i en annan värld, han skulle pilla på allt och han hörde inte att jag sa åt honom att sluta. Han hörde ingenting.. han struntade i det. Vart skit irriterad, så när han sen spran över gatan utan mig skrek jag åt honom - vart så arg! Och även när vi va i parken och han snurrade Rose på en snurrsak fast hon skrek sluta. Både jag och Eleni sa åt honom, men han struntade i det, och när jag blev riktigt arg sa han 'hon tycker om det' fast hon satt och mådde illa och halvt grät. En annan mamma vart tvungen att stanna henne eftersom jag vart arg på honom och även höll bebisen så kunde inte göra så mycket. Eleni hade sin unge att kolla så det gick sådär. Menmen, Vi lekte med de i en timme innan vi gick hem och lagade mat. Jag lagade fiskpinnar till barnen och kyckling till mig - och till det vart de broccoli. Samtidigt som jag lagade mat, matade jag och försökte få Rowan glad - som bara grät. Han va trött, trots att han sovit mer än 2 timmar idag. Efter maten kom missy hem och det blev bad och bråk som vanligt.

Måndagar kommer vara de värsta dagarna framöver, ska ha ALLA tre barnen varje måndag. Rose och Rowan går jätte bra, eftersom båda är snälla och rose lyssnar på mig och gör som jag säger och är jätte duktig. Fram till att hennes Mamma kommer hem, då hon ska hämnas för att hon jobbat och inte varit med henne, så då blir det väääärldskrig. Louie lyssnar inte allt, han gör på sitt vis och tycker han är tillräckligt stor för att bestämma själv. Vilket han INTE är.. suck!

Menmen, jag jobbar bara måndagar&torsdagar. De andra dagarna är det en timme vid frukost sen kan jag sova eller göra vad jag vill så jag klagar inte! :)



En bild från igår då jag, Eleni och Beth var och solade i Ealing Common Park. Efter 4 timmar vart vi uttråkade och började hjula, stå på händer och hoppa :) Det vart massa roliga bilder, här kommer några! :)






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: