Miss Q

2011-09-24
11:16:07

Primark

Halloj!
Iförrigår somnade jag halv 9 och vaknade 7 igår morse, jag va uppe 2 timmar och fixade frukost och allt till barnen, sen åt jag själv frukost och kollade på tv, men jag somnade igen, och vaknade runt 12, innan jag pallrade mig upp som en zombi för att åka till Primark. Jag och Eleni åkte till Oxford street för att gå på Primark, vi mötte en annan tjej som jag pratat lite med, hon är svenk, Tessie. Hon hade rolig dialekt (på svenska såklart). Men det var bara jag som shoppade (?) haha, Eleni fick panik för det var såååå mycket folk. Och Tessie orkade inte. Efter vi varit där så gick vi och åt på gyllene M:et. Man fick EN liten förpackning med ketchup OM MAN BAD OM DET.. sjukt! haha fan va arg jag va. Efter vi ätit så gick vi till tunnelbanan för att ta oss hem, och vi fick se 3 tunnlbanor åka förbi och byta folk innan det var våran tur, så fulla är de - också helt sjuk. Men jag är glad att de är 2 min mellan de bara. :) När vi äntligen kommit hem gick Eleni hem eftersom hon var barnvakt och jag gick hem och lämnade mina saker, tog en dusch efter den där jobbiga dagen - haha! Och sen gick jag ner till Morrison och köpte Ben 'n' Jerry och Coka sen gick jag till Eleni. Vi åt glass, satt och ritade med Nora och sen när föräldrarna kom gick vi ut. Tänkte gå till Red Bark, men det kostade för att gå in och vi skulle bara kolla hur det var så vi började gå runtrunt i acton, och sen halvvägs till ealing innan jag stoppade henne och sa nej jag vill hem. Jag orkade inte gå runtrunt, och jag ville hem och sova (trots att jag sov så mycket igår). Så vi började gå hem.

Jag vaknade runt 9 imorse pga att Rose skreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek, antagligen för att hon inte fick sin vilja igenom - som vanligt!

Nu ska jag fixa mig för att åka till ealing broadway och möta upp Eleni och Tereza, vi ska in till Primark idag igen, haha! Får se hur Eleni klarar det idag, men jag ska nog inte köpa nåt. Fårse, man hittar alltid något. Eftersom det är så sjukt billigt och så sjukt mycket att välja på. Men aa kanske ska köpa lite underkläder, :D det är mer än halva priset jämfört med sverige. Hah och det kan jag behöva. Får se, hittat en skjorta jag vill ha okså :D

Aja, seeeeee yaaaaa! xx


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: