Miss Q

2011-09-25
00:02:19

Oxford Street
Idag mötte jag upp flickorna Eleni, Tereza och Kristyna på Ealing Broadway tågstation, och vi tog tunnelbanan till Marble Arch för att gå till Primark igen, haha! Vi gick runt där i kanske två timmar, det var inte alls lika mycket folk som igår - jätte skönt! Sen när vi var klara där gick vi och ställde oss i kön till kassan och sedan gick vi till KFC för att äta lunch. Eleni flippa loss i kön för att det tog sån tid för henne att få maten så hon vart arg och började skrika, efter kanske 15 minuter kom hon upp med maten och va skit sur. Vi satt och åt, och skrattade HÖGT som vanligt, alla tittar på oss.. Men vi bryr oss inte, vi har iaf kul - tråkiga jävla människor :) Efter ett tag kommer två tjejer och frågar ' Hej, är du Tereza ' Och Tereza säger 'Ja?' Och det visade sig att det var Cindi och Julia, två aupairer från frankrike som vi skulle möta men inte fick tag i, men de hittade oss :) Vi gick allihopa bort till H&M för att kolla efter en klänning en en gång till Eleni, men nit lott igen. Fast när vi gick runt där, (det var jätte mycket folk) känner jag att min väska sitter fast, så jag vrider på mig och rycker till. Tänker inte så mycket på det utan går vidare. Men efter 4 minuter märker jag att min väska är öppen och min plånbok som brukar sitta fast i min väska står rakt upp. fattade inte varför, utan tröck ner den igen och gick vidare. Men ju mer jag tänkte på det, och tänkte på den äckliga tjejen - ett spöke (ni vet de där med svarta dräkter - jag och eleni kom då på varför de har de..) som gick så nära mig, så fattade jag att hon försökte ta den. Men som tur va kände jag det. FRÅN OCH MED NU HÅLLER JAG MIN VÄSKA HÅRT!! Iaf i den västra delen av London, där de är så. Här i mina områden är de inte så, men i västra delen är det sjukt.. Så tänk på de om ni åker dit :))

Efter vi varit på H&M åkte jag och Tereza hem eftersom vi skulle vara barnvakt - vilket jag inte behövde sen när jag väl kom hem.. Bajs då kunde jag gått på båtparty med Eleni, men nej.. Fast gör inte så mycket, jag kan behöva spara mina pengar lite nu efter denna helg på Primark - farligt :) haha!

Jag ska snart bädda ner mig och min all in i sängen för att sova. Imorgon blir det kaffe med Eleni och sen bara slappdag för att vila upp sig för måndag, har ALLA tre barnen då.. haha puh :)

God natt allihopa, xx

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: