Miss Q

2010-03-14
19:23:19

blääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Just nu ligger jag i soffan, har gossip girl på tvn framför mig, tittar lite då och då. Har denna dumburk i knät och blir sjukt irriterad på att ingenting händer eller finns att göra!!
Jag är inte på bästa humöret idag känner jag, eftersom jag är lite besviken på en viss person, men det är egentligen inte mitt problem men iallafall. Går mig på nerverna, men ska inte bry mig mer nu!
Är också väldigt förvirrad eftersom alla gör mig det just nu känner jag.

Funderar på att sätta på en film, en komedi och försöka bli lite gladare innan jag ska sova, så jag slipper drömma om något som gör mig ännu argare imorgon!

                                                                                                                xoxo


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: