Miss Q

2010-02-22
11:42:35

pling pling plingeliling

Just nu ligger jag hemma i soffan och funderar på att kolla film. Finns inte så mycket att göra annars, och speciellt inte när man mår illa :/ Fick veta att det var ganska tur att jag var hemma idag, 66 min försening på tågen -.- SÅ JÄVLA IRRITERANDE! SL det är snö varje jävla år, gör någonting åt detta.. Man orkar ju inte direkt åka 1 timme innan man behöver för att hinna i tid till skolan, eftersom min skola är så efterbliven och blir sura om tåget är försenat, då är det mitt fel.. KUL!
USCHFYOCHBLÄ vad jag har tråkigt, kan ingen komma hit och kolla film med mig (a) ?

Varför ska stockholm och uppsala ha olika sportlov, okej visst jag vet varför.. men iaf, det är irriterande, vill ha lov samtidigt som ALLA mina kompisar och inte hälften -.- bajs!


Aja, nu blire väl film iallafall :) får se vad det blir, har några nya på lager :D



xoxo


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: