Miss Q

2009-09-30
19:42:51

It's true
Just nu sitter jag här och sjunger :D haha!
Kom precis hem från stallet med Johanna, satt och väntade på henne typ 2 timmar, eller 1 timma satt jag bara där. Sen kom jag på att jag kunde börja mocka, och fixa min totto (: Och då kom jag även på att han har ont i ryggen, så jag tog in och kände på den, han har ont så jag masserade honom. Så fick han gå ut i hagen igen och vila. Sen gick jag och mötte johanna, så longerade vi hennes totto, och hon har ont i vänster fram ben - FAN VA DEM HAR ONT -.-
Satt även och lyssnade på Mathias som hade ont i nacken idag, - OMG! (a)

I helgen blir det myskväll med Johanna och två kompisar hon ska ta med som hon sa x)
Spela wii, kolla 'män som hatar kvinnor' - MYS SOM SAGT! (a)


I'm fighting for you, and belive me.. I WILL NEVER GIVE UP! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: