Miss Q

2009-05-28
22:50:20

you make me happy

Jag har inte skrivit på länge, jag vet. Men har hänt en del så jag har inte haft tid..

Idag har det inte hänt så mycket, varit och hälsat på i YTC med malin och vincent. Vi pratat lite med dem. Gick och åt, gick till centum. Sedan åkte jag hem, och packade. Sen ut till johanna. Vi ska snart sova, precis tagit en lång promenad med hunden. Imorgon blir det ledig igen. Men ska upp tidigt ändå, och åka hem, fixa lite. Sen ska jag och mamma handla lite mat, och sedan ska jag och johanna ut och rida - NICE! Efter det ska vi åka och hämta Jackie, för jag ska vara barnvakt. Woffe frågade mig idag om jag kunde det, och OFC jag ställer upp, jag får ju vara med mitt hjärta (:

På lördag blir det träffa Linnea, åka och kolla på en massa bilar med Sofie, hennes kille och några av hans kompisar. Sedan ska vi vidare ut och lämna jackie, och hälsa på alla andra. Så får vi se vad som händer sen. Om michelle kommer ut eller inte. Men skulle vara trevligt (:

Ska sussa nu, god natt alla.. <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: