Miss Q

2009-05-03
21:12:15

underbar jävla långhelg
Som sagt var det valborg i torsdags och det började med en ridtur med Johanna, och sedan hem och göra oss i ordning. Mat i stora lass och sedan moppen till Mathias och en promenix ner till Sånka där vi möter alla människor. VI va där till ungefär 12 halv 1 och sedan gick vi hem och hade efterfest hos Fam. Löfqvist. Mycket mysigt och sjukt kul!
Vi dansade, sjöng, pratade, och hade riktigt kul! Halv 6 på morgonen gick jag och Johanna och lade oss hos Mathias som redan gått och log och sov. Mutze somnade innan vi gick. Woffe och Alex somnade aldrig så dem va helt döda när vi kom upp på fredagen morgon. Den dagen bestod av lite cross åkning, sjukt god mat hos Mathias, singstar kväll och mys med Jackie som somnade i mitt knä - som alltid förut (a). Sedan vart det tidig läggdags eftersom det inte va så många timmars sömn för oss natten innan. Lördag bestod av att Johanna hjälpte Woffe att städa huset från helgen, innan micke och peggy kom hem. Och eftersom Mutze och Alex bara stack -.- (alex hjälpte till lite innan, men johanna tog över). Jag, Emelie, Jackie och Jocke gick ner till lilla sandtaget och cyklade och så. Sedan gick vi hem igen och då gick jag, johanna och emelie ner till Mathias och tänkte sola men vart att vi målade Mathias och deras hus i stället - jag är grym! haha..
Och sen vart det en tripp till bålsta för att hämta nya kläder, bära in min säng ifall det skulle regna, handla och så. Sen kom johannas pappa och skjutsade hem oss till mathias, då var det grillkväll.. Sen vart det en tripp till Sånka med Johanna, Mathias, Woffe, Jocke och Emelie. Vi satt ock pratade lite grann och Mathias tog en öl och johanna en cider, sen började det bli tråkigt och kallt så vi gick hem. Åt chips och sjöng singstar. Myspys (:

Idag har det inte hänt mycket, åt thaimat hos johanna och efter ett tag med titt på datan så sprang jag till bussen och åkte hem. Jag började riva runt i rummet och sätta ihop min nya säng, ska lägga mig och sova i den nu. SKÖÖÖÖÖN som fan! Den är 180 :D Men jag måste hitta någon att stoppa i den säger alla, för annars kommer jag bli så ego eftersom den är så stor, haha! och jag inte är så stor, hehe!..

Nej, nu ska jag sova! Hämtning klockan kvart över 6 imorgon igen då, -.-


Kommentarer:

Haha jag tog faktist två cider! xD haha helt oviktigt egentligen... men men.



Fan vilken sjuk bild på mig med grabbarna?! xD



<3

2009-05-04 @ 17:18:22
#2: Frajda

Haha, förlåt då ;) Ja - men precis!

Äh, nej det är den inte. Eller dem flesta ser ju ut som dem gör, haha! <33

2009-05-04 @ 17:42:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: