Miss Q

2009-05-12
19:35:41

tråkig tisdag
Idag har det varit en speciell dag, började med en 3½ timmars lång föreläsning eller nåt. Risk ettan, väldigt bra och så. Men ändå rätt världelös. Menmen!.. Sedan gick jag till YTC och träffade mina tigrar (; Och temjde dem ett tag, sedan blev det bålsta och möta dogulas, så åkte vi hem till mig. Snackade lite, lagade mat, åt, pratade mer och sedan följde jag honom till bussen. Då mötte jag Nathalie, gick med henne hem och kollade hennes rum, träffa Mamma och Pappa Björklund :D Sedan vart det hem och hamnade här..

I helgen öppnar Cafét och Gokarten. Ska upp och jobba, sedan slutar mitt liv. Jobb heeeeeeeeeeeela sommaren och varje helg nu. Förutom när jag ska på bil träff och när jag ska vara barnvakt :D UNDERBART! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: