Miss Q

2009-05-11
21:21:22

Mystisk kusin <3

Idag har jag varit i skolan, dagen började bra - tåget va en kvart sen, sen va en buss inställd eller nåt. Den kom iaf inte. Så fick ta nästa, en halvtimma efter. Men när jag väl kommer till skolan så hade jag missat gympan, så det vart svenska, lunch och bild. På bilden vart jag på dåligt humör, pga tjaffs och sedan nervös över det jag snart kommer till. Efter skolan stack jag, malin och sofie till centum och tog en cheeseburgare, tjockisar like allways. Sedan drog jag hem, bytte om och duschade. Fick sminka mig i bilden, gick sådär - haha va svart överallt typ -.- Och varken jag eller pappa höll koll vart vi va, så när mamma ringde kunde vi inte svara på det..
Men ja, vi åkte och lämnade massa öl och vin hos Adam till hans student. Och sedan vidare och snurra runt i Hökarängen eftersom vi inte hittade. Men när vi väl hittade fram så kom vi till en 2a där min mystiska kusin Jessica bor. Ja, jag har träffat henne 1 gång i hela mitt liv och ingen av oss kommer ihåg det. Hon är 35 och jag snart 18 , kanske är konstigt. Det känns inte som hon är min kusin, en främling jag bara hört massa om kommer in i mitt liv helt plötsligt och är min kusin, väldigt skumt. Men ja, det finns maaaaaassssooooorrrr med anledningar till varför vi inte träffats och så. Tyvärr har hon haft det extremt jobbigt i sin uppväxt, så hon började med dumheter. Men kommit ifrån det nu som tur är. Så jag kanske kan börja träffa henne mer snart, får vi hoppas! (: Hon va så glad , men fattade knappt att vi va hos henne.
Det är sjukt, hon va så sprallig men va ändå ganska snurrig. Och det finns ju anledning till det. Hemsk va det, och nu är jag glad att jag inte kommit in på samma spår, eller ens varit nära. GUD VA SKÖNT! Hon kommer ju tyvärr alltid vara så som hon är. Visst hon verkar helt underbar, skit snäll, jätte gullig och glad. Men väldigt snurrig och så .. :(


Aja, men nu ska jag försöka sova. Risk ettan imorgon, och sedan skola. (: Sov gott alla.. Puss <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: