Miss Q

2009-05-14
20:51:54

Lillasyster Marie Michelle

Jag hade alltid önskat mig en lillasyster, och nu har jag fått två, dig och Jackie. Jag är så oerhört glad för det, förstår inte. När jag träffade dig första gången trodde jag du va äldre, trodde du va äldre än Jocke, typ 15 år eller nåt. Men nej, du var bara 12 då. Jag förstår inte hur du kan vara så klok och så smart när du bara är 13 år. Du förstår verkligen mig, du förstår alltid vad man pratar om, du hjälper alltid en, ger en sjukt smarta råd och förslag vad man kan göra. Och kommer alltid med dina bra kommentarer. Det första du sa till mig glömmer jag aldrig, det var när jag och Peggy satt och pratade och du sa helt plötsligt ' sånna vänner behöver inte du, du är värd bättre ' och jag blev så sjukt glad. Vi hade knappt pratat, du va skit blyg, jag va rätt blyg och var rädd att du inte skulle tycka om mig. Men bra i slutändan har det iallafall blivit tycker jag! Du betyder så otroligt mycket för mig. Du finns alltid där, hjälper mig, stöttar mig och lyssnar alltid. Jag är lycklig med dig. Du gör mig glad, du får mig att skratta, du får mig på bra humör. Och vi har alltid så sjukt roligt tsm, även om det är 5 års ålders gräns.. Fyfan vad jag längtar till vi ska åka sverige runt nästa sommar, som du sa att du tyckte att BARA DU&JAG skulle göra (: Och det tyckte jag lät som en bra idé. Så vi får hoppas på det bästa och hoppas det blir av, hehe! Men det ska vi se till, visst?! Våra pratstunder varje kväll inna vi ska sova, vad vi pratar om vet vi nog inte ens själva, vi bara pratar, om ALLT!.. vi börjar på ett spår, och kommer in på ett annat och fortsätter där, sen på nästa och så vidare. Så jävla mysigt och härligt att bara på prata av sig, få tips och råd. Man kan verkligen prata om allt med dig, och det är jag sjukt glad för. Jag kan lita på dig till 200, och du bryr dig inte. Du lyssnar, håller det man sa och ger tips. Dock ses vi inte så ofta eftersom du bor mest hos din pappa och jag har en del att göra, med det ska bli oftare. Jag lovar! Jag ska fixa det, för vi ses för sällan nu tycker jag. Fast då hinner vi sakna varandra och så har vi extra kul, men lite oftare ändå. (:

Tack för att jag fick lära känna dig, och för att vi fick sån bra relation. Du kommer oavsätt vad, alltid vara min lillasyster Michelle! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: