Miss Q

2009-05-14
17:42:42

CONGRATULATIONS
I helgen blir det norrtälje och öregrund med Malin. Och såklart, gokart premiär. VI ska även ut och fira lite grann, äta ute, snacka skit, ha svin kul, och bli tjockisar :D hahahah! Klockers..
Imorgon är det sista fredagen på terminen, för fredagen efter det är det kristihimmelsfärd, och därpå 3ornas avslutning, och därpå våran avslutning. Så totalt är det 12 skoldagar. Endast två små läxförhör kvar att göra, annars är det ingenting. SÅ JÄVLA SKÖNT! Så får vi se hur det ser ut nästa termin .. :( Hoppas som vanligt, men troligtvis inte, tyvärr!

Som sagt så har Malin flyttat till bålsta, UNDERBART - ÄNTLIGEN! Och snart ska jag nog ta och knalla över dit, så får vi se vad som händer, det jag vet är att vi ska äta glass - MUMS ben&jerrys ! höhö..



Jag vet att det var riktigt dumt att skriva ut det där som jag gjorde, och jag är då fan inte stolt det som hänt. Verkligen inte!
Anledningen till att jag inte kunnat be om ursäkt på riktigt, är för att jag inte träffat dig. Men jag lovar dig, I WILL DO IT!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: