Miss Q

2009-03-09
18:47:41

varför ..
Jag förstår ingenting längre, varför ska allt ont hända mig?
varför just mig, varför någon?
Kan inte alla bara få ha det bra och må bra?
Jag vill inte, jag orkar inte, jag kan inte ..
Jag kunde prata med dig om allt, oavsätt! sa du..
Men jag tror inte jag kan det,
för jag känner inte den trygghet hos dig längre som jag gjorde förut.
Känner inte den alls, jag förstår inte..
Vart har den tagit vägen, vart har jag tagit vägen.
Jag känner att jag verkligen inte är mig själv.
Jag är ingen!
Jag hittar inte mig själv, jag vet inte vart jag tagit vägen.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra längre, jag orkar ingenting!
Vill ingenting, bara ligga hemma, tänka, gråta och försöka komma på vem jag är.
Vad jag är, hur jag är.
Orkar inte lotsas längre, vill inte lotsas!..
Varför ska jag ha sånt här liv, varför ska någon överhuvudtaget ha det så här.
Det är en fråga jag kommer ställa resten av mitt liv tror jag.
För mitt liv lär ju inte förändrats.
Går upp och ner.
Trodde jag hade det bra nu, även fast massor i mitt liv förändrats.
Jag mådde bra ett tag, sen hände någonting.
Och nu är ingenting som det ska, ingenting!
Jag tror jag förstört det föralltid, tyvärr!
Kommer nog inte kunna ställa allting till rätta igen..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: