Miss Q

2009-03-23
22:56:52

pictures
Fredagen!

vår gunga (;min och mimmis gunga / linbana Jag och Mimmi i fredags - vår linbana! <3

HAHAHHAHAH! Jag tittar fram bakom Niclas (a)   Vill inte vara med :/ Otto ville inte vara med på bild =/

Vi mot världen ! <3 Vi mot världen babe! övar sex ställningar , haha!



Kryssningen!

Adam & Frida fylla ? Ida, Adam, Pia, Jonny, Mams, Paps, Farfar och Inger ! Love U ! Love you sis - schteek i solen! (; Ballt tåg (; 
Choklad sås och vatten . Schteekarn med Latten ;D SÅ JÄVLA SÖT! :D LOVE! ADAM ;D IDSKI !
ÄGDE SÖNDER HONOM , :D   HAHAHAHAHHAA, OCH ÄNDÅ HAR HAN KÖRT RALLY! MEN JAG ÄR JU GRYM (; Sightseeing på Riga  bakifrån



Orkar inte lägga in mer bilder, tycker det där räckr (;
TJINGELING TJINGELIIIING !! <3 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: