Miss Q

2009-03-19
21:49:15

Helgen!
Just nu sitter jag här med älskling och kollar på SAIK - FBK ! 0-2 =(   -   BAJS!!!
Men bra kämpat iallafall!

Snart ska vi sova, sen imorgon ska jag till skolan och mimmi kommer efter lunch, sen ska vi till stan och äta middag, hihi! Gifta en månad, (; Haha!
Sen ska vi kanske dra till Kunsängen och umgås med lite gullegrisar (a)
Efter det far jag till 'syster' som fyller år och ska ha fest - PARTY! =)
och frugan far hem.
På lördag blir det riga, med mams, paps, sis, farfar, inger, jonny och pia. Adam dissa!
Kommer hem på måndag, kanske kommer lite bilder eller ett inlägg då ;)

jag och frugan, på isen i kungsängen - VÅRT STÄLLE! <33
Känns som om vi känt varann sen blöjan! Men det är bara en månad - en underbar månad! Alltid roligt med dig, tack för att du finns! Love you baby! <3<3

Puss på er.. Tjingeling!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: