Miss Q

2009-02-28
16:50:24

Linnea, filmkvällar, måla
I torsdags fixade jag linser, och så var jag med Linnea - MYSIGT!
Va ett tag sen, men vi hade roligt!
Micke, Jocke och Gullungen Jackie hämtade mig och Linnea hos mig klockan halv 8. Då åkte vi och lämnade Linnea och sen skjutsade dem mig till Niclas och Stoffe. Vi skulle kolla film.
Vi kom lite före niclas och stoffe - skulle möta mig.
Så vi väntade , jag sa hej då till alla och sen pratade jag lite med jackie innan.
Men när dem kom så gick jag och Micke och dem åkte.
Niclas och Stoffe stelnade till när micke böjade gasa och sen åkte iväg.
Dem frågade om dem fick gifta sig med min pappa men jag berättade då att det inte vad MIN pappa.
Då frågade dem om dem fick gifta sig med Micke eller hans döttrar :P
För dem ville ha bilen, jag sa att dem kunde köpa den - men ville dem inte.. HAHA!

En mysig filmkväll blev det, och fredagen blev mysig den med.
Vi målade om Niclas rum, sen gick vi en promenad, och sen gick jag och Niclas hem till honom och kollade på ' Wanted' den va faktiskt ganska bra.
Efter filmen gick vi till Stoffe och städade lite från gårdagen, och sen tillbaka till Niclas och målade andra lagret.

När vi målat klart kolla vi på tv en stund och tvätta allting, sen var det middag.
Potatisgratäng, kött, sallad, smörstekta champinjoner (som hans pappa tyckte jag skulle smaka - va okej) och sås.
RIKTIGT GOTT :D hihi!

Sen gick vi över till Matte och grattade honom på 18års dagen och sen gick vi till stoffe och kolla film 'The College' riktigt rolig va den. Sen gick jag och niclas hem, gick till bussen så åkte jag hem.
Klockrent, bussen va LITE tidig och tåget va LITE sent (6min) så jag han me ett tidigare tåg än jag trodde jag skulle.
Så slapp jag gå hem från stationen vid 12 oxå. HÄRLIGT!

Idag har jag och mamma varit och handlat lite , Syster fyller 17 imorgon så vi ska dit.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se.. =) Kanske hitt på nåt roligt , annars blire hemmakväll med en film.

tjingeling <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: