Miss Q

2009-02-14
23:59:10

inte jag som skrivit, alla på festen =D Mina YTC pojkar <33

De här skrev jag när jag var full. vänta pp är helt cp och våldtar nille i stjärten...................... sen kom korren och bara drar fram dallen sådär.. ojoj.. vet inte vad jag ska säga... shit.-.. sen kom apan in i mitt liv och de vart kaos... sen gick jag till stran och köpte tanga string till mig själv... och sen vart de tutttagning och alla bara sprang.. de var en gång en älg som hette gunnar som gick i skogen.. då kom en gran och sa att han inte fick gå på vägen som bonden ägde.. då vart de cp och alla dog... bålsta is the home of the cows! /harre.. nån blöder.. nille e så sjukt full o borde åka hem.. du med! jahahahahahaha nu vart de jag igen som kom på allt detta...martin the lillsjöbock kallar dom mig.. jahahhaha... nej de va omoget med lillsjöbocken kallar dom mig ;D.. sitter här i fridas rum själv för en gångs skull.. och ja jag skojjar itne!!!! alla är fail och luktar curry.. nille, frida, harre går runt utan kläder de kommer bli gang bang snart med stirre och korren.. mycket flört på dearas sida.. ojojjo. och till alla bloggare.. jag är inte en bloggare svårt att tro va?? skulle jag göra de skulle jag ligga på framsiddan på aftonbladet varje dag och de vill vi inte .. orkar inte skryta men jonte har en spåttkobra på 11cm vid aattack form.. HÖHÖHÖÖHÖH roolit.. nej du ere dax för lite mera fhäääääst.. nej jag är inte en fjortis utan jag är en nisse som har kul i livet och drar ut på gränserna.. suck it biiaaatch,.....!! gå lägg dig du är jätte full!! Sa malin och garavade.. sen kom PP och sa att jag stavade som en jude jag tog ner handen i strupen och la en fet spya i toan nu ska jag hem och spela wow och runka till 4chan.orgsen ska jag dra en fet runk i dushen och köra arena med pp och nille och tagga till i morgn när vi ska pusha wow


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: