Miss Q

2009-02-24
17:15:19

HELGEN <3
En helt underbar helg med Niclas, Svensson, Malin, Stoffe, Ante, PP och Mårten på landet.
Kan det bli bättre, NEJ! Kan faktiskt inte det.
Vi hade sjukt roligt!
Söndag vare killarnas dag och igår var det tjejernas dag.. Ni vill inte veta.. ;) - HÖHÖ!
Nejdå, det va inge farligt! Vi kallade det bara så.
Jag, Stoffe och Niclas låg i hallen och sov mellan söndag-måndag.
Måndag till Tisdag låg vi i dubbelsängen som Malin och Svensson hade natten innan, men vi böt plats :D
PP, Mårten och Ante låg ute i soffan båda nätterna .. hihi! (a)


Imorse blev det kaos, vi hade 1½ timma på oss att städa, diska och packa. Vi hann!
Men jag tappa bort nyckeln till huset :/ SOM TUR ÄR har Pia och Jonny en extra inne hos dem så jag sprang och hämtade den och sen sprang jag med TYNGSTA väääääskan till Shell - Bussen!
HÖLL PÅ DÖ!
Men bra gick det och vi hann med bussen, och vi hade en underbar helg.
MÅSTE GÖRAS OM!! 

Tack alla! <3<3<3<3<3

Svensson, Niclas, PP, Mårten, Ante, Stoffe, Frida och Malin <3<3 Säger bara kääääärlek ;) <3<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: