Miss Q

2009-02-08
20:21:19

Förlåt:$ | aaw, tack!
Aaaaw, tack så mycket - att det finns 'fina' killar oxå.. (a)
tjaaa sötnoos, kom igen gumman tänk inte så!! ja kan hålla me dig om en sak
i alla fall att killar e verkligen skit ja håller me dig om de!! men alla e inte sånna
de gäller att hitta en bra eller den rätta!! ja kan lova dig en sak i alla fall, att ja
aldrig någonsin skulle kunna va taskig mot dig, röra dig på våldsam sett, aldrig
ljuga för dig och speciellt aldrig va otrogen mot dig för att de där hatar ja som fan!!
ja svär sötiis ja skulle aldrig kunna va de mot dig, vill du träffa mig så får du lära
känna mig bättre!! vilken idiot kille du hade ja svär om ja hade dig som min tjej då
skulle ja aldrig släppa dig lita på mig !! vill du ha min msn? pusss  <3<3




Säger bara förlåt, vet inte riktigt varför.
Och det ända jag kan göra är att lösa allt,
Jag skäms så det bara skriker om det,
ångrar det jag gjorde nåt så fruktansvärt,
mer än någonting annat.
Precis som du sa, varför du gjort som du gjort.
Du vet inte ens varför, bara hände.
Men att du ångrar dig mer än ALLT!
Detta är det du / jag ångrar mer än någonting i vårat liv..
FÖRLÅT om jag förstört ditt liv.. :$ </33

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: