Miss Q

2009-02-25
17:12:01

Filmkväll ?
Idag vaknade jag klockan 9 utav ett sms av Niclas, sen somnade jag om men vaknade igen vid halv 11 av samma sak. Då gick jag upp och fixade mig iordning. Skulle ner till frugan och carro och snacka lite skit.
Där träffade jag även, Dogge, Tor, Alex, Niklas, Lisa, Emelie :) Trevligt Trevligt.

Efter 40 minuter snack, bus, brottning, massage så gick jag till bussen och åkte till malin och svensson som satt och kolla på 'våra bästa år' och åt frukost.
Sen gick vi och lämnade svensson vid tennisbanan (orkade inte gå längre, haha!) och sen gick vi ner och köpte nötter och chips till filmkvällen ikväll. Hoppas på det bästa :)

Nu sitter vi i min säng och leker runt på internet på våra bärbara x) - varsin, HÖHÖ! =D

Ska snart äta middag och sen åkte till stallet och sedan blir det hem, duscha och sedan FILMKVÄLL antingen ensamma eller så kommer det små söta pojkar (a) hihi!

Måste meddela att det kändes konstig att sova i natt, var så ensam! och jag hade en 120 säng för mig själv :S
Inte sovit själv på några nätter nu så det vart lite fel i mitt huvud eller nåt.. haha!

Tjingeling <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: