Miss Q

2009-08-17
21:01:46

underbart!
Idag började som sagt skolan, vi hade en timmas upprop, fyllde i papper och fick tågkort.
Sedan skulle vi haft individuellt val, men läraren kom inte så vi fick gå hem :D as skönt!
Då gick jag, Malin och Natta till kista och åt tacos (inte jag, men dem - höhö) sedan åkte vi till solna och gick på banken och köpte en MP3, som jag just nu håller på laddar =)
Sedan mötte jag upp Mimmi i bålsta och var med henne nån timma. Sedan åkte vi hem till oss.. :)


Senaste veckorna har jag varit med Mimmi och Woffe på landet. Dogge va oxå där npgra dagar men åkte sedan hem.
Vi hade as kul, fyfan vad jag saknat er gullungar ;) -  vi åkte moppe, åt kina mat, jobbade, badade, kolla film oså.
i Fredags åkte vi hem , jag och woffe till honom och mimmi till sig. Vi bastade, tog hand om jackie , som somnade 9 så det var lugnt. Eftersom micke och peggy var på sånka med några vänner (:
Sedan kollade och lyssnade jag när han spelade elgitarr - duktig ;D Åkte lite bil, höhö! Gick promenad, :P


<3M&F

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: