Miss Q

2009-08-26
14:31:08

en vecka kvar! (:
Ja, just nu sitter jag här och äter glass. Ida gick nyss , skulle tillbaka till skolan. Men vi ska ses ikväll igen efter att jag grattat min kusin Johanna som fyller år och snart flyttar till USA.
Denna dag var helt världelös, jag vaknade klockan 6 och gick ner och duschade, gick upp och väckte Michelle, klädde på mig, väckte Jocke, sminkade mig och fixade håret. Sedan gick jag ner och satt mig och åt frukost med Woffe. Och sedan gick vi till bussen, var i skolan 9 och fick sluta direkt, men jag orkade inte åka hem då så jag var kvar till 11.. -.-
Imorgon har vi lika dant, går mellan 9-11 sen är det sova.. Eller spöa snorungar med Woffe, haha!


Jag fyller ju som sagt år om en vecka :D Och ska ha fika med släkten på söndag och nästa onsdag.
Och så kanske det blir något med kompisar nån dag oxå. WEEEEEIIIII, längtar till kryssningen dessutom! x)


Lekte lite med PS idag i skolan, och ska fortsätta nu, här hemma!

han ramlar och håller på köra över sig själv :D
Denna bild gjorde jag, till skolarbetet..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: