Miss Q

2009-04-16
21:29:07

ny telefon
Idag har jag varit hos tandläkaren först på undersökning i 5 min -.-
sen åkte jag till jakan och mötte johanna, gick förbi min gamla skola och slet upp dörren hos gamla klassen som vart chockade för att jag kom. Sedan gick jag ner till johanna igen som stod utanför, så väntade vi på Matelias som snart skulle sluta. Vi åkte till Kista, hämtade mina kläder i skolan eftersom jag har fixat praktikplats (: KING!
Sedan gick vi till kista , kollade hur det blir med min mobil, ska få en ny - w595 ..


Sedan gick vi runt lite och kollade efter kläder. Johanna skulle ta till en studentskiva på måndag - hon skulle va 90 tals rock kändis. Hittade jätte fina kläder, (: Men hon tycker hon ser tjock ut -.-
Jag tycker därimot att hon va sjukt fin, blev avis :( Men nej, hon ska alltid vara negativ - bajsunge!
Sedan gick vi vidare, Matelias hittade en as snygg shorta - därimot passa den ju inte honom :P Haha! Nej skoja bara, han va skit snygg i den. Jag sa att jag såg honom först , men det funkade inte :( haha! :D
Sen hittade jag och matelias varsina skor, as nöjda (:
Johanna hittade därimot 3 par -.- i outlet som vi åkte till sen för att hon skulle ha sina jävla skor. Men fina va dem :D
Mamma och Pappa kom oxå dit ett tag och letade lite, hittade inte heller mycket.

Just nu sitter jag här, precis pratat med Johanna och planerat morgondagen. Ätit glass och nu ska jag kolla på Gossip Girl - GRYYYMT! 

God Natt alla mysisar, XOXO!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: