Miss Q

2009-04-05
21:09:09

söndag.
Ikväll blir det ut med Ida då. (;



HAHAHHA, SÅ KLOCKRENT! =D

Kvinnors svenska i vardagen:
1. Ja = nej
2. Nej = ja
3. Kanske = nej
4. Vi behöver = jag vill ha
5. Jag är ledsen, men.. = du kommer att få ångra det här
6. Vi behöver prata = nu har du ställt till det
7. OK, gör som du vill = passa dig jävligt noga
8. Jag är inte alls arg = klart jag är arg, din idiot
9. Vad du är uppvaktande ikväll = tänker du bara på sex?

Mäns svenska i vardagen:
1. Jag är hungrig = jag är hungrig
2. Jag är sömnig = jag är sömnig
3. Snygg klänning = snygg urringning
4. Jag älskar dig = jag vill knulla
5. Jag har tråkigt = vill du knulla?
6. Ska vi dansa? = vill du knulla?
7. Kan jag ringa dig någon gång? = vill du knulla?
8. Ska vi gå på bio? = vill du knulla?
9. Får jag bjuda dig på middag? = vill du knulla?
10. Dom där skorna passa inte till dräkten = jag är bög!


Tjingeling, <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: