Miss Q

2009-04-01
22:03:45

ridlektion
har precis kommit hem från stallet, och jag kan ju inte säga mer än det var en händelserik ridlektion. vi hade hoppning, studs och även hinder på volt. Gick skit bra i början, han va väldigt pigg och lite springig. Väldigt stark oxå. Hade Chester btw om någon skulle undra. haha! sedan när vi skulle börja hoppa lixom som en bana, bar det iväg. JÄVLA RALLYHÄST! fyfan va jag fick sitta och hålla i mig, eller ja, hålla i honom så han inte skulle springa så fort. han sprang skiiiiit fort och va skit stark. När jag kommer till sista hindret innan studsen så gjorde han VÄÄÄÄÄÄRSTA SKUTTET. Och när studsen kommer trodde jag han skulle ta alla tre hindrena i ETT HOPP. men det vart som när man va liten och tittade på tecknade filmer. Och någon flyger, så när dem upptäcker att dem kanske inte kan flyga. tar det tvärstopp och dem flyger rakt ner. SÅÅ kändes det när han tog studsen. Han hoppade väääärsta hoppet, kändes det som. Trodde han skulle ta alla tre lixom, men då bar det av RAKT ner och han hoppade en i taget. Men studsigt blev det - iförsig var studs, men ändå! (;

Underbar ridlektion - Underbar häst! (:

Tjingeling!

Kommentarer:
#1: Marre

Roligt att man hittade dig här i "bloggandets värld"! ;) Hoppas allt är bra med dig!



Kram

2009-04-02 @ 14:54:38
#2: Fraaajda

ja, visst är det (; Roligt att du oxå skriver. En till att läsa om dagarna (; <3

2009-04-03 @ 07:19:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: