Miss Q

2009-04-10
20:53:09

påskhelgen

Just nu sitter jag i soffan med Andreas och Per och kollar på ' så ska det låta ' . MYS!
Idag har jag träffat Pernilla - länge sen, saknat dig gumman!
Vi gick promenad runt Häggeby, sen gick vi och hälsade på Mimmi.
Sen åkte hon hem, mimmi till jocke och jag hem.
Då tog jag , bror och per en runda på hojen, SJUKT KUL! Och mysigt!
Länge sen man umgicks med Andreas, (:

Försöker få ut tråkmånsen Michelle till skogen, men hon orkar inte -.-

Imorgon är det 11/4-09 - ett år.. :(
Påskafton, och jag ska vara med Michelle, Amanda och Bengan ( Emelie).
Vi ska köra cross, kanske grilla, kolla film, ta det lugnt, sen ska vi ut på kvällen.
Sjukt trevligt och roligt ska vi ha det flickor!

Haha, Sofie håller på fixar killar till mig, för hon tycker bara jag träffar idioter - vilket jag gör -.-
Så nu ska hon fixa nån kille till mig, får se vad hon fixar, haha! (:


Ni är det bästa som har hänt mig, Syskon föralltid! Överge mig aldrig!


Tjingeling!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: