Miss Q

2009-04-12
22:15:12

påskhelgen
Igår åkte jag ut till fam. Löfqvist - underbart! Saknat det så :/
Jag, Michelle och Jocke åkte ner till Skadevi och skulle köra cross, vi åkte i ungefär 3 timmar.
Helt underbart, finns ingenting bättre.
Sedan åkte vi hem, åt middag och satte oss och tittade på fotona Micke tog på oss när vi körde.
Sedan vart det film, och väldigt mycket prat med Michelle.
Vi somnade runt 6, och 11 ringer Micke och frågade om vi va vakna, och det var vi ju DÅ!
Han skickade upp jackie, vi låg och pratade en del, sen gick vi ner och gjorde frukost/lunch.
Sedan vart det cross idag igen, ungefär 2-3 timmar idag igen. UNDERBART!

När vi kom hem vart det ta det lugnt, bara slappa lite.
Busade lite med Jackie, satt och pratade med Michelle och Micke.
Jocke och Woffe drog ut och körde.

Nu sitter jag hemma och tittar på tv, har sjukt ont i huvudet. Så jag ska nog ta och sova lite grann nu, så får vi se vad morgondagen består av. Något trevligt kanske (: ?


bilder kommer sen när jag lagt in dem på datan


Tjingeling!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: