Miss Q

2009-04-25
17:16:37

näsan -.-
Idag har jag bara åkt halvdag sedan har jag bara suttit i en solstol och stekt. Så nu har jag fått mer färg..
Dagen började med ett åk i stora backen, men den slutade med katastrof. För backen va som en puckelpist och jag fick slag med brädan så jag föll bakåt, gjorde några volter neråt så jag skrapade i ansiktet i snön. Fick ett sår på näsan :( gör sjukt ont.. bajs! Sedan blev det massa hoppa - såååå kul! :D haha..
Imorgon blir det bara halvdag och för det mesta troligtvis bara hoppande. Sedan blir det våfflor och åka hem. Jag körde hit och jag kör hem - sååå duktig (ego) haha!

Hoppas Douglas min vän ringer snart så vi kan prata.. (: Så mysigt! Och han gör mig glad. ioförsig är jag redan sjukt glad. Börja bli mig själv igen, sprallig och glad jämt! MOHAHAHHA!


Nu ska jag steka i solen igen, tjingeling!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: