Miss Q

2009-04-01
18:20:04

my day, my weekand and my holiday
Idag hade vi två prov. Gick bättre än förväntat faktiskt.
Imorgon är det prov igen, och jag hittar inte mina papper :O PANIK!
Jag får leta som en jude när jag kommer hem från stallet, HOPPNING! :D weeiii.. länge sen, men underbart!

I helgen blir det fest tror jag, länge sen jag festade med mina underbara vänner.
Annars vet jag inte vad jag ska göra. Lillebror Jocke ville att jag skulle komma och köra cross med honom, färga och klippa hans hår. Och bara vara med mig, jag vet - jag är bäst! Hehe, nej men Jocke är sååå söt! (:
Men jag ska kanske komma ut nästa vecka, beror på vad Michelle och Amanda bestämmer att vi ska göra.
Kanske blir cross, kanske blir bio, fika, middag, eller fest. Nej kanske inte. Dem är för små tycker jag.
Men väldigt söta! Hihi!

Kommer sakna dig älskling, nu när du kommer vara borta en heeeel vecka.
Men vi får hitta på något riktigt kul när du kommer hem igen.
Ha det såååå underbart i fjällen, så ska jag försöka ha underbart här hemma. (;
Vi mot världen ! <3


Tjingeling! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: