Miss Q

2009-04-26
20:36:20

hemma igen, (:
Nu har vi precis kommit hem och precis packat ur bilen. Nu sitter man här i sängen och kollar på 'wipeout' och pratar med folk. Ska snart ta och packa upp lite, duscha och sen sova. Så trött -.- Körde hela vägen till sälen i tisdags - 40 mil. Och idag körde jag hem - yttligare 40 mil. Jag är ju bara för grym. (:
Idag åkte vi några åk, sen blev det lunch, åka och lämna mammas skidor , jag fick en tröja, Johanna och frida köpte lika dana, fast johanna hade annan färg :D Sedan vart det hem färd.. 

Hm, imorgon ska jag nog förbi Monika och få ryggen lite rakare och slippa smärta. Haha!


Vem är grym och vem är grym? hahaha...

Jag gillar att leva farligt som alla där uppe sa.. (;


Tjingeling!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: