Miss Q

2009-04-18
17:14:47

helgen
Igår cyklade jag till lugnet medans johanna red dit. Vi skulle igentligen cykla dit båda två efter stallet men hon red dit istället - inte mig emot. Jag fick bränna fett (; haha cyklade fortare än hennes häst galloperade (sprang - för er som inte vet) men det va kanske för att hennes syster red vilse kvällen innan, dem red iväg ungefär 7 och kom hem vid midnatt. Dem ringde polisen halv 10, dem hade ingen aning om vart dem var, och det var bäcksvart.. Läskigt! Aldrig hänt mig dock, eftersom jag har sjukt jävla lokalsinne, menmen.. stackars dem.

Efter stallet åt vi middag och johanna packade , hon skulle till bålsta och jag blev hämtad av min gullunge rååbääärt (: Var ute med alla 'gangsters' ett tag sen stack jag och bastade med Mathias och Tommy. Mysigt men nästan fööör vamt -.- Synd bara att Johanna inte var där, kanske hade varit roligare lixom - fler. Plus att hon är min lilla turturduva (; Saknat henne när vi bråkat :(


Idag har jag inte gjort så mkt, vaknade klockan 9 av att Tommy snarkade som ett cp -.- Så jag satt på tvn och kunde inte somna om. Ungefär klockan 11 gick vi upp för jag orkade inte ligga där längre. Vi gick upp och åt frukost. Veronica kom in och frågade hur mycket jag druckit dagen innan , såg tydligen bakis ut (?) och efter ett tag kommer även Magnus in och undrar vafan jag gjort (?) jag fattade inte ett skit, men mathias och tommy bara skrattade ..
Jag gick promenad med Lisa och Floyd medans mathias och tommy hämtade jord i skadevi.
Sedan tog jag bussen hem, för att duscha, äta, fixa mig.
Om ett tag kommer Johanna och Madde och hämtar mig så ska vi till buschen , Becca sötnos har ju fyllt år och nu ska hon FIRAS! (: Grattis hun, <3

Måste kila nu, xoxo!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: