Miss Q

2009-04-24
16:16:03

fjällen

Tjingeling! Just nu sitter jag i vår stuga uppe i fjällen och kollar på när Adam, Ida, Martin och Frida spelar buzz. Det är roligt. Vi har åkt hela dagen men nu var vi trötta, dem vuxna när på after ski och maria, jag och johanna kollar på när dem andra spelar. Snön är som sorbe, men det är as skönt att åka i det. Imorse va snön ganska hård eftersom det nästan är minusgrader på nattan och på dagarna är det runt 10 plus grader. Man känner inte vilken sol man får, så det är lätt att bränna sig. Jag har fått en del färg kan man säga, hoppas den sitter i ett tag bara :D
Hettar i ansiktet - man får använda solkräm. Känns som sommar..
Känns som om vi skulle vara typ i grekland - för det är sjukt varmt. Nackdelen är bara att vi åker bräda och skidor..

Har lärt pappa åkt bräda idag, han va JÄTTE duktig (:


Eftersom vi är 14 stycken här just nu.. i vårtat stora hus på 4 stora sovrum med dusch och toalett + kök i varje rum. En stor gemensam matsal och kök. Stort allrum med tv, soffa och så.
Stor bastu, relax rum och en stor dusch. Och även ett skidutrymme.
Så får man mycket space, och mycket tid för sig själv trots allt. Så underbart skönt!

Jag mår bra nu, drömmer inte det jag alltid drömde hemma. Tänker inte så mycket negativt, jag är glad och sprallig som alltid förut.. (: Och även så har mitt kliande i halsen försvunnit (?) hm, kanske kommer tillbaka OM det är gräs elelr pollen. Eftersom det inte är nåt sånt här, eftersom det är massa snö här.

Nu orkar jag inte skriva mer, lägger in bilder när jag kommer hem..

Saknar er alla där hemma. :( Kommer hem snart , xoxo ! <33


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: