Miss Q

2009-04-09
21:58:42

dig&mig
om du inte vill att jag ska finnas i ditt liv. om du inte vill att jag ska veta något om dig. om du inte vill att jag ska vara en del av ditt liv. så får du fan säga det. jag klarar inte av att bli sårad. står det typ en lapp på mig 'hej jag är en papperskorg, lägg ner all skit i mig, kasta alla dina bekymmer på mig, gör vad du vill, jag har inga känslor' ? jag klarar inte av allt detta. jag vill att du ska finnas för mig som jag för finns för dig, när jag mår dåligt. men det har du inte gjort på länge. så jag vet inte vad jag ska göra, om jag bara ska lägga dig åt sidan, radera dig ur minnet. för jag vet inget om dig längre. det var du och jag, bara du och jag! ..så nu känns det inte så kul att bara släppa taget om dig, men om det är det jag bestämmer mig för, vill jag att du ska veta att det var du som betydde lite mer, du som alltid kom i första val. Och de va dig jag älskade!


jag tycker de är så skabbigt - men jag lever vidare som vanligt (:

Jag vet inte vart jag ska börja,
du har varit min älskling sen
första gången jag pratade med dig.
du stöttade mig genom dom svåra
tiderna & du har fått mig på nya
vägar. jag har sagt så mycket jag
aldrig menat till dig, men det bara
flög ut. men du har ändå stått ut!
jag älskar dig över allt på denna jord,
även om jag vissa tider inte vill leva så har du på något sätt fått mig & stanna




Sjukt jävla gammal bild, jag va 13 år. (a)

Kommentarer:
#1: <3

Vem är det du menar i texten? =/

2009-04-10 @ 13:21:52
#2: Anonym

jaa vem menar du?:O:/<3

2009-04-10 @ 14:03:56
#3: Frajda

ehm, asso jag har inte lust att öppna mig för folk som inte ens skriver vem det är ?

2009-04-10 @ 19:21:19
#4: Anonym

men jo komigen om du skriver ut det på bloggen så kan du juh skriva vem du menar..

2009-04-11 @ 16:49:04
#5: Frajda

nej, det tänker jag inte. Du har ingenting med saken att göra om du inte ens kan skriva vem du är!

2009-04-12 @ 21:59:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: