Miss Q

2008-05-20
10:44:22

Tisdag
Idag vaknade jag upp hos Woffe, ovanligt?! haha, nej =)
Jag vägrade gå upp, var sååå trött. Vi kollade på Alien vs Predator 2 igår, jag kollade max en kvart av filmen, sov resten. För jag va trött då oxå. Annars gjorde vi nästan ingenting igår, förutom åt mat, glass med mamma och jag övningskörde =)

Just nu sitter jag i skolan på en tråkig datakunskapslektion, har ingenting att göra förutom att leka runt på internet eftersom jag är klar med allt utom provet, vilket jag aldrig kommer klara. Jag är den enda som är klar oxå, så alla försöker få mig att göra deras uppgifter oxå för pengar, eller att jag ska skicka mina. men aldrig!

Idag är de sista danslektionen, tråkigt men skönt. Har varit så jobbigt att ha olika danser hela tiden, aldrig samma. Plus att vi hyfsat ofta haft vikarie och de har varit de värsta. Menmen, nu är de över =) Ska inte fortsätta efter sommaren, för då blir de troligtvis Cross och Häst! =D

Bye! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: