Miss Q

2008-05-19
17:29:00

Måndag

Idag skulle vi ha byggt parkbänkar i skolan, men jag och malin gjorde ingenting. Satt bara och snackade om våra liv, vår helg och roliga saker. Kul hade vi. Vi åt glass oxå, mumsigt!
När vi slutade tog jag tåget hem, mötte Jocke, Woffe och Dogge vid bussen. Jag och Woffe åkte hem, åt lite, packade, städade rummet. Sen tog vi bilen ner till Shell med mamma åt glass igen. Mötte pappa sen övningskörde jag till Woffe. Jag är grym! =) Haha, snygg parkering gjorde jag oxå.

Nu sitter jag här och nördar medan Woffe och Jocke fixar sig för hojåkning. Ska snart kolla hur de går för dem =)

Ska bara meddela att jag älskar min Kristoffer mer än någonting på denna jord, och så obeskrivligt lycklig att jag träffat honom och att jag har honom. Tack Matte,Johanna och GUD för att ni gjorde så jag mötte honom,  och tack gud för att jag fick honom! =) <3333<333<33<3

Bye!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: