Miss Q

2008-05-18
10:57:39

Landet =)

I fredags åkte jag, Mathias och Woffe älskling upp till landet med min bror. Mamma kom i lördags för hon var ute med sina jobbarkompisar först och pappa var redan uppe. Vi kom till uppsala och var hungriga så vi gick in på MAX för att äta :D Där möter vi min kusin Kalle, min morbror och hans fru =)
Dem mobbade mig genom att ringa Andreas som satt utanför och väntade på oss och sa att han borde komma in för de kommer ta tid, för Jag hade tydligen beställt in 3 menyer.. haha!

När vi väl kom upp gick vi runt och kollade på tomten, och sedan tog vi postcyklarna och cykla ner till stan och kolla lite. Efter de åkte vi hem och spelade Yatzy och kasta gris. Woffe vann första gången på Yatzy, jag andra. Matte vann på kasta gris.. Och sedan spelade vi lite kort, kolla film och gick och lade oss.

Lördagen såg vi fram imot att de skulle bli Gokart, men NEJ! För de regnade heeeeela dagen ='/
Så vi gjorde mest ingenting faktiskt. Cyklade, åt godis, mat, kolla tv, satt vid datan.

Söndagen som är just nu, har vi precis ätit frukost och ska snart åka hem, eftersom de regnar nu oxå. De skulle vara fint men så fan heller. Så snart blir de hemfärd..

Hoppas ni hade en finare helg och att de blir bättre väder nästa gång vi åker upp =)


Kommentarer:
#1: M,

Var inte surisen med? xD

2008-05-18 @ 22:27:01
#2: Q,

verkar inte så :P

2008-05-20 @ 20:25:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: