Miss Q

2008-05-26
17:30:17

Helgen <3
Tjollahopp!


Nu var de måndag igen och jag har haft en alldeles underbar helg. I fredags efter skolan åkte jag hem och packade i ordning, gick ner till vivo med älskling och handlade lite. Sen köpte vi glass och satte oss i solen och väntade på bussen. Då träffade jag Nathalie i min gamla klass.
När bussen kom åkte vi hem till älskling och tog de lugnt. Sedan gick vi ner till Johanna och Mathias. Kollade vad dem gjorde och de hände inte mycket där nere. Vi hade tänkt ha en mysig kväll med grillning, men de var någon som skulle kolla på Mathias cross så de blev ingenting med den saken.
Jag och woffe gick och la oss tidigt då, för båda höll på somna innan middagen.

På lördagen när vi vaknade gick vi ner och duschade och åt frukost. Mathias och Johanna kom upp, men åkte efter en stund igen. Men jag och Woffe gick ner dit vid lunchtid för vi tänkte grilla. Och de gjorde vi, men de började regna precis när vi börjat så vi fixade ett mysigt parasoll att sitta under. När vi grillat klart kom Amanda och färgade mitt hår, och de blev såpass mycket färg kvar att vi färgade woffes hår oxå. Han va så ivrig med att ta ut de så de blev hyfsat orange. Men de vart coolt :) Du blev skit fin älskling! Och alltid varit de!

Resten av lördagen bestod av att jag, woffe, micke och jocke gick ner och åt på Sånka, de va skit mysigt. Sedan gick vi hem via sjön. Jag och Micke la oss och kollade på Eurovision Contest. Woffe och Jocke körde cross en stund, sen kom dem och gjorde oss sällskap. Efter de vart de läggdags på hög nivå.

Söndag morgon vaknade jag klockan 6 utav att Jocke skrek som fan! Han grät och skrek aj! Han hade ont i ögonen, Micke kom upp och sa att dem sticker till akuten, vilket jag väntade på. Eftersom jag väckte Woffe och sa att något hänt, men han sa bara att han mådde illa för han va trött och ville ha tyst på mig.. Men de var inget allvarligt, de var bara migrän.
Resten av söndagen bestod av att köra cross, äta våfflor och mysa i solen.
När jag åkt hem, hade familjen och brödernas flickvänner middag. Vi grillade och hade de mysigt.
Efter de gick jag och la mig och pratade med min älskling. Sen somnade jag, mådde inge bra..

Nu ska jag inte skriva mer om min helg nu. Skriver mer när jag har något att berätta. Men ville bara säga tack till alla för en underbar helg och att jag älskar min Kristoffer oerhört! <333

Tjingeling!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: