Miss Q

2008-05-06
10:38:43

En plågsam dag..
Dagen börjad med tråkig skoldag med bara städning. Råkade spruta ner Sebbe med vattenslangen så han vart dyngsur, inte meningen faktiskt. PP va oxå skyldig så..

När jag slutade vid 1 åkte jag till bålsta med Mathias och hämade Jocke vid skolan. Sedan gick vi upp till ICA och mötte Woffe och Micke som skulle panta burkar och sedan handla mjölk. Efter att vi klarat av allt detta åkte vi hem.

Woffe och Jag tog moppen ner till slottet och tankade till crossen. Jag skulle köra ;)
Åkte hem, bytte om och sen drog vi och körde. Gick skit bra för mig att åka tyckte jag. Kul var de oxå för den delen.
Men när vi skulle hem efter typ 3 timmars åkning så drog jag ifrån alla andra. Och efter ett tag låg jag bara där på marken och visste inte vart jag skulle ta vägen, jag hade så jävla ont.
Woffe och Tommy kom åkandes först, dem vart skräckslagna när dem såg crossen ligga på marken men dem såg inte mig, fast när dem kom närmare såg dem mig ligga där i diket. Woffe kastade sig över mig och tröstade mig. Tommy lyfta crossen och stannade Matte och Jocke som kom åkandes efter. Vi satt/låg där ett tag tills de hade lugnat dig lite i min kropp. Sen åkte vi hem, och jag hamnade i soffan med ett glas saft och smärtstillande. Så jag vart snurrig resten av kvällen, Woffe passade upp mig och tog hand om mig medans jag knappt visste vad jag gjorde eller vart jag va. Han tvingade oxå i mig mat, vilket va bra men igentligen ville jag inte ha. Menmen...

Idag mår jag lite bättre, har fortfarande grymt ont. Och är inte speciellt snurrig, men trött är jag.
De går väl över till helgen iallafall, för då blir de nya tag på crossen. HAHA! =D


Idag skulle vi haft orientering med skolan, men eftersom jag hade så ont kunde jag inte gå. Skulle behövt vara där 1 timma, men eftersom jag inte gick fick jag 6 timmars frånvaro. IDIOT SKOLA! ÄCKEL CP! URSCH!!!!!

Ha en bra dag åt mig, eftersom jag själv inte får någon. Eller jo, jag får vara med min älskling, han tar ju hand om mig. =) <3

Kommentarer:
#1: Fidelie

Men gumman då! Hur mår du ? o.O

2008-05-08 @ 10:42:26

Hihi, jag mår bra nu. Gått på smärtstillande ett par dagar, och nu mår jag bra. Fortfarande ont, men vad gör man inte? Ska köra i helgen med ;) haha!

2008-05-08 @ 19:24:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: