Miss Q

2008-03-20
14:52:42

världelös
Just nu sitter jag här och skriver. Ska snart göra mig iordning för släktmiddagen ikväll. Ska bli trevligt att träffa alla igen, va så länge sen!

Har precis fått världens utskällning som vanligt av mina föräldrar om hur världelös och hur mycket fel jag gör.  

Kom precis hem från Jakobsberg, gick till halv 12 idag. Sen gick jag, Malin och Svensson till centrum och kollade lite, åt lite och träffade min bror.



En liten flicka i världen ensam står,
hennes hjärta är fullt av blödande sår.
Ångesten i bröstet tynger henne hårt,
hon vill vara lycklig, varför är det så svårt?
Hennes kinder är våta av salta tårar,
hon vet hur mycket hårda ord sårar.
Hon var en gång ett barn som ofta log,
nu är det många dagar sen hens leende dog.


Kommentarer:
#1: Oscar

fin dikt!
men jag fattar inte hur du kan sjriva att du e värdelös! även om det känns så betyder det inte att det är sant!

2008-03-20 @ 21:39:33
#2: Frajda

Tack =)
Men jag blir behandlad så, och då blir de så. Vet att jag inte är de, men när jag skriver sådär känner jag mig så för tillfället. och de känns alltid bättre när jag skrivit de där..

2008-03-20 @ 22:22:49

Men gumman =( Du är verkligen inte värdelös!
Du är världens gulligaste person =)
Jag kommer alltid finnas här för dig, älskar dig

2008-03-21 @ 10:08:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: