Miss Q

2008-03-06
16:41:31

sved

Idag har jag pinat mig igenom i skolan. Mådde varken bra igår eller idag. Men jag klarar mig.
Dagen började med att vi murade, och hade engelska omprov. Jag va inne i rummet 2 minuter sen va jag klar.. Jag är king! - Sen efter ett tag med murning, hade vi rast och då beslutade Malin och Oscar (mina arbetskamrater) att dem skulle gå hem, och de gjorde dem ju såklart. Så ja blev ensam kvar med resten av klassen. Men jag terroriserade Martin (min man) och Mathias medans dem murade ïstället då =)

När vi slutade skolan han jag precis med bussen och tåget hem så jag kom hem i skaplig tid, skönt! =) När jag kommit till bålsta gick jag ner till banken och mötte pappa, skulle ta ut pengar från mitt sparkonto till resan till egypten om 17 dagar. Tog ut 1500 - de sved! Vill spara pengarna men ändå vill jag ju handla i egypten och så. Hm får ju välja ett val, och nu blev de shoppa! :D

Men iallafall, johanna har fixat min blogg idag, får väl se hur den blir sen ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: